عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 آبان 1402
بازدید : 5622
نویسنده : سئوکار


رئیس دبیرخانه ستاد مرکزی پشتیبانی و سازمان بنگاه های ملی گفت: بسیاری از رشته های علمی ممکن است بازاری نداشته باشند و در برخی استان ها اشباع شده باشند که باید مجموعه جدیدی از رشته های علمی جایگزین آنها شود و به ثبات برسد.

به گزارش اخبار حزب؛ رئیس دبیرخانه ساماندهی و حمایت از کارآفرینان داخلی با تشریح جزئیات پرداخت مالیات صاحبان مشاغل داخلی، هدف گذاری اشتغال در حوزه مشاغل داخلی را برای سال 1402 به 150 هزار شغل اعلام کرد و گفت. : سال گذشته بیش از 103 هزار پروژه داخلی افتتاح شد و 218 مجوز تجارت صادر شد و صادرات داشتیم.

آزیتا همتیان با اشاره به امضای تفاهم نامه بین بانک رفاه کارگران و بانک قرض الحسنه مهر ایران در چهل و هشتمین نشست ستاد ساماندهی مشاغل خانگی و پشتیبانی، گفت: در حوزه مشاغل خانگی در گذشته. طبق آنچه او در قانون مشاغل خانگی در سال 2009 دید، دو سال. به برکت نگاه منحصر به فرد دولت سیزدهم و حمایت این قشر و گروه هدف ما که زنان هستند، شاهد رشد و شکوفایی خوبی بوده ایم.

وی افزود: خوشبختانه توانسته ایم اولین گام را برای تسهیل صدور مجوزها برداریم و در دستور کار ما برای پایان سال بحث توسعه بازار کالاهای خانگی است. در این زمینه  اجتماعی سعی کردیم در جلسه قبلی ستاد برای برنامه ریزی و حمایت از پروژه های خانگی با دو بانک تفاهم نامه امضا کنیم. ” مطمئن شویم که از قبل با کمک این دو بانک تسهیلات لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

همتیان در این برنامه رادیویی گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ابزارهای مالی دو بانک ذیل این تفاهم نامه، بستر فروش را هم برای تولیدکنندگان و هم برای خریداران عمده ایجاد کنیم و خرید محصولات تولیدی را تضمین کنیم.

تا پایان سال 1400 تعداد رشته های خانگی نزدیک به 358 واحد بود که اکنون به 512 رشته رسیده است و در آخرین جلسه ستاد سازمان اقتصاد خانگی 100 رشته جدید به تصویب رسید.

رئیس دبیرخانه ساماندهی و پشتیبانی مشاغل داخلی با تاکید بر اینکه برای توسعه مشاغل خانگی و افزایش و کاهش دوره های خانگی نیاز به توجه بیشتر است، مدعی شد: تا پایان سال 1400 تقریباً 358 دوره در داخل کشور داشتیم و در حال حاضر این تعداد. از دوره ها 512 است. در جلسه ستاد قبلی، بله، ما 100 دوره جدید را نیز تأیید کردیم که مطابق با فعالیت های موجود در صف آثار جدید در سایر کشورها است.

وی درباره تامین اعتبار برای متقاضیان مشاغل خانگی گفت: یکی از راه های حمایتی ما بحث منابعی است که در اختیار داریم. هر ساله بانک مرکزی اعتبارات لازم را در اختیار ما قرار می دهد و ما آن را بین ایالت ها توزیع می کنیم، اما یکی از وظایف ادارات تعاون، کار و امور اجتماعی در ایالت ها ارزیابی بر اساس مزیت های منطقه و نوآوری است. . مهارت های توسعه شناسایی شده و متقاضیان به سمت این امر هدایت می شوند.

به گفته پارت نیوز، ممکن است بسیاری از بخش ها در استان های دیگر فروخته و جذب نشوند که باید با یک سری دوره های جدید و پایدارتر جایگزین شود.

رئیس سازمان کارآفرینی خانگی و دبیرخانه پشتیبانی از انجام نظارت های گذشته و قبلی بر صاحبان مشاغل خانگی خبر داد و گفت: در حال حاضر متقاضیان می توانند بلافاصله از طریق درگاه ملی مجوز و دفاتر مرجع تعاونی در کشور مجوز دریافت کنند. ثبت درخواست تسهیلات کار و رفاه اجتماعی شهرستان خود. همچنین از طریق سازمان آموزش فنی و حرفه ای و دفاتر آن در سطح شهرستان، آموزش های مهارتی لازم را دیده و گواهینامه مهارتی دریافت کنند.

وی در عین حال بر پرداخت مالیات صاحبان مشاغل خانگی تاکید کرد: مالیات یک مسئولیت مشترک است و طبق قانون باید پرداخت شود از جمله اینکه کجا باید پرداخت شود، اما مالیات مشاغل خانگی نیست. از جمله افراد؛ مهم است که قبل از پایان سال مالیاتی خود اظهاری خود را از طریق سامانه سازمان امور مالیاتی تکمیل کنند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com